Sketches






12 comments:

ذو النون المصري said...

لوحاتك بالرصاص جميله جدا و دقيقه جدا

carol 2002 said...

ذو النون المصري

(: شكرا يا رافع معنوياتى

يسعدنى مرورك دائما
:)

حاتم عرفة said...

أنا مذهول يا كارول ..
بجد مش ممكن
في ناس كدة ؟
رسمك تحفة ..
ولسه جاي من المدونة التانية
كتابتك عبقرية
انتى حد رائع بجد
بجــــد
مبسوط ان انا هنا ..
و أكيد هابقى هنا كتير
ان شاء الله
:)

carol 2002 said...

حاتم عرفه

شكرا يا فنان
هو بصراحه فى ناس أقوى من كده بكتير
انا لسه بدرى عليا
:)
انا أيضا أعجبتنى تصميماتك
أكثر من رائعه
نورت مدونتانى
و بزيارتك سوف يزدادوا نوراً
:)

احساس لسه حى said...

عزيزتى

رسوم جميلة

ومعبرة

ربنا يزيدك موهبة واحساس

تحياتى

سلام

carol 2002 said...

احساس لسه حى

أشكرك على تشجيعك
و مرورك و مشاركتك ايضا
تحياتى لك
:)

محمد مصطفى said...

رائعة
سعيد بالوصول هنا
تحياتي

carol 2002 said...

مادو
أشكرك, يسعدنى مرورك دائما
:)

محمد عتلم said...

بقيتى تغيبى اوى يا كارول
عجبنى اول سكتش

carol 2002 said...

محمد عتلم

قعلا , للأسف معك حق
انا ايضا لم يعجبنى غيابى
ولكننى احاول التواجد
ربما قريبا
(:

شكرا على مرورك و إهتمامك
و يسعدنى انه أعجبك

تحياتى
:)

صفا رعد said...

مذهولة بإتخاذك وضعيات مختلفة لجسد واحد تعيديني لنقطة تعجبي بك !!

carol 2002 said...

صفا رعد

من الممتع ان ترسمى ماتريديه
من زوايا مختلفه
لأن كل زاويه منهم
بتنفرد بجمال خاص بها
فى شكل الخطوط بها
و الاضاءه الساقطه عليها
و بالطبع اختلاف درجات الالوان
من مكان لآخر

اسعدنى مرورك
:)